دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید
دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید

دانلود بازی کراش باندیکوت برای موبایل

دانلود بازی کراش باندیکوت برای موبایل


بازی crash on the run برای اندروید


دانلود بازی Crash Bandicoot on the run برای اندروید - کراش باندیکوت


Crash Bandicoot یک بازی جذاب از سری بازی های کراش است که برای اولین بار توسط کمپانی Naughtydog برای کنسول PS1 منتشر شد با دانلود بازی Crash Bandicoot on the run برای اندروید می توانید آن را در موبایل بازی کنید. کراش باندیکوت نسخه موبایلی بازی کراش پیاده است که توسط کمپانی KING برای سیستم عامل اندروید طراحی وتوسعه یافته است.

سری کراش، شامل عناوین مختلفی بود که هریک سبک خاص خود را داشته و توانستند به محبوبیت چشم‌گیری در زمان خود دست پیدا کنند. از این گذشته، هنوز هم بسیاری از افراد به یاد دوران قدیم تجربه این بازی را به هر سرگرمی دیگری ترجیح می‌دهند؛ مخصوصا نسخه ماشینی کراش که در زمان خود سر و صدای بسیاری به پا کرده بود. در بازی کراش باندیکوت همان شخصیت های همیشگی این بازی به ویژه شخصیت اصلی که یک باندیکوت جهش یافته است حضور دارند و شما کنترل همین شخصیت را که در تمامی سری بازی های کراش شخصیت اصلی و اول بوده را در این بازی نیز به عهده دارید.



برخی از ویژگی های بازی Crash Bandicoot Mobile اندروید :- پرش، چرخش، دویدن
- همکاری با Coco و پیدا کردن و شکستن مینیونهای دکتر کورتکس
- انتخاب دشمنان و کارفرمایان از جمله Mutagen Ant, Scorporilla, Nitrus Brio و Dingodile
- اجتناب از لاک پشت ها و عنکبوت ها
- کشف مسیرهای پنهان و اکتشاف زمین ها، شهر گمشده و خرابه های معبد
- کشف مسیرها و آهنگ های جدید
- تکمیل چالش ها و کسب پاداش های منحصر به فرد


تغییرات اضافه شده در نسخه جدید Crash Bandicoot on the run :

  1. بهبود گرافیک و عملکرد بازی کراش باندیکوت

 

دانلود نسخه جدید موبوگرام

دانلود نسخه جدید موبوگرام


download mobogram no filter


دانلود موبوگرام بدون فیلتر - Mobogram فیلتر


Mobogram یکی ار نسخه های غیر رسمی تلگرام ضدفیلتر است که بسیار پرطرفدار و دارای امکانات زیادی است که توسط تیم هانیستا طراحی و توسعه یافته است. با دانلود موبوگرام بدون فیلتر برای اندروید می توانید از امکانات گسترده نظیر حالت روح و پشتیبانی کامل از زبان فارسی استفاده کنید.


Mobogram اپلیکیشن موبوگرام نام یکی دیگر از جدید ترین برنامه های غیر رسمی تلگرام موجود در فضای مجازیست . با رواج یافتن تلگرام تعداد زیادی برنامه های ثانویه در عنوان تلگرام های غیر رسمی وارد مارکت های اندرویدی شده است که میتوان گفت این برنامه جزو برترین تلگرام های غیر رسمیست . این برنامه دارای امکانات و قابلیت های فوق العاده بالاییست که باعث شده در مارکت ها چند صد هزار نصب را به خود اختصاص دهد.


Mobogram اولین و یکی از بهترین نسخه‌های غیر رسمی تلگرام است که توسط گروه هانیستا طراحی و توسعه داده شده است. این برنامه از API رسمی تلگرام استفاده می‌کند و تمامی اطلاعات از طریق سرور اصلی تلگرام رد و بدل می‌شوند بنابراین نگران امنیت اطلاعات خود نباشد. موبوگرام دارای امکانات عالی و فوق العاده زیادی می‌باشد که همین امکانات این برنامه را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلگرام کرده است.\



ویژگی های موبوگرام اصلی ضد فیلتر اندروید:

  • اضافه شدن حالت شب برای مواقع که نور کم است.
  • حالت روح پیشرفته
  • تنظیم دانلود خودکار برای هر چت 
  • فوروارد کردن پیشرفته 
  • مدیریت و زمان بندی دانلود
  • مخفی نمودن حالت is typing...
  • مخفی نمودن چت ها خصوصی
  • رفتن مستقیم به اولین پیام در هر چت
  • امکان نمایش تمام اشخاصی که شماره شما را دارند.
  • دارا بودن مدیریت دانلود اختصاصی
  • امکان تغییر حجم صدا در هنگام ارسال صوت



دانلود تیک توک برای اندروید

دانلود تیک توک برای اندروید


نسخه جدید tiktok اصلی


دانلود برنامه تیک توک برای اندروید-تیک تاک جدید - tik tok


تیک توک – TikTok یکی از اپلیکیشن های اجتماعی جذاب و محبوب جهان می باشد که این روزها در ایران سروصدای بسیاری کرده است. اگر قبلا دانلود اینستاگرام را انجام داده باشید و در آن فعالیت داشته باشید قطعا کلیپ ها و ویدئو های کوتاه که شامل موسیقی و لبخواهی و… می باشد را مشاهده کرده اید. این ویدئو های جذاب رقصنده و آوازخوان توسط دانلود تیک تاک برای اندروید ساخته و به اشتراک گذاشته می شوند. اپلیکیشن تیک تاک نسخه جدید برنامه Musical.ly می باشد که حالا با برند TikTok فعالیت می کند. با دانلود برنامه تیک تاک ویدئو های جذاب خودتون رو بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


شما با ابزار های گوناگون و حرفه ای که در tiktok قرار داده شده است می توانید ویدیو های خود را با تلفیق موسیقی و صداهای گوناگون دلخواه خود به صورت جذاب و خلاقانه و کمدی و دابسمش بسازید . tiktok-make your day یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین شبکه های اجتماعی برای اندروید است که در سه نسخه اصلی و تیک تاک لایت و تیک تاک مود شده منتشر شده است


برخی ویژگی های برنامه TikTok:

  • دارای چندین میلیون یوزر فعال و کلی ویدئو جذاب و سرگرم کننده
  • امکان ویرایش ویدئو متناسب با سلیقه ی شما
  • دارای تعداد زیادی افکت و فیلتر های تصویری منحصر به فرد برنامه TikTok
  • امکان اشتراک گذاری ساده در این برنامه
  • امکان ایجاد کانال های اجتماعی و یا عضویت در کانال های دیگران
  • امکان ایجاد دسته بندی های مختلف برای ویدئو ها و جستجو میان این دسته ها
  • دارای اهنگ های خاص و رایگان مخصوص برنامه تیک توک
  • دارای طراحی کاربری زیبا و اسان

دانلود likee برای اندروید

دانلود likee برای اندروید


نرم افزار لایکی جدید 2020


دانلود برنامه لایکی برای اندروید - likee 3.36.4


Likee – Formerly LIKE Video یک برنامه ساخت ویدیو و دابسمش با ابزار های متفاوت و حرفه ای می باشد.لایکی با 500 میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از بزرگترین برنامه های مبتنی بر ویدیو و سرگرم کننده است که شما را قادر خواهد ساخت تا با دانلود برنامه لایکی برای اندروید – likee 3.36.4 و استفاده از ان از خود فیلم بگیرید و موزیک دلخواه خود را روی ان قرار دهید و همچنین با افکت های فراوان و ابزار های متنوع دیگر میتوانید ویدیوهای کمدی و دابسمش های خلاقانه ساخته و ذخیره کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با برنامه اندروید LIKEE میتوانید موزیک های متنوع را بر روی فیلمتان سینک کنید و مانند یک خواننده برای خود موزیک ویدیو بسازید. با ساخت موزیک ویدیوها و ذخیره آنها میتوانید ویدیوی خود را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از آنها لایک دریافت کنید!


قابلیت های برنامه لایکی :

  • ویژگی های جدید آرایش + ویژگی های آرایشی ، به شما امکان می دهد آرایش زیبایی را در چند ثانیه اعمال کنید!
  • جلوه های ویژه بی شماری ، هزاران برچسب ، و عبارات جذاب ، به کمک برنامه از گرفتن عکس های سلفی منحصر به فرد لذت خواهید برد!
  • فیلترهای اختصاصی موسیقی جادویی، جایی که می توانید از ساخت فیلم های موسیقی اختصاصی با جلوه های ویژه لذت ببرید!
  • جلوه های گوناگونی مانند تغییر رنگ مو ، جادوی 4D و قدرت فوق العاده به شما امکان می دهد فیلم های سینمایی بلوک بر روی تلفن همراه خود ضبط کنید!
  • با ویژگی Supreme و سریع ، عکسهای شما را در عرض چند ثانیه به فیلمهای بلاک باستر تبدیل می کند!

دانلود شریت برای اندروید

دانلود شریت برای اندروید


دانلود جدیدترین نسخه Shareit


دانلود شیریت برای اندروید - shareit جدید


shareit یکی از پرطرفدار و محبوب ترین برنامه های ارسال و دریافت فایل می باشد.با دانلود شیریت برای اندروید – shareit جدید میتوانید انتقال هر نوع فایل عکس‚ موزیک‚ اسناد‚ برنامه و بازی و فیلمهای بزرگ به اندازه چند گیگابایت را انجام دهید و حتی شریت توانایی انتقال فایل بین دو گوشی یا بین گوشی و کامپیوتر با استفاده از wifi را دارد.

SHAREit – شیریت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندروید است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است.


ویژگی های شریت جدید - SHAREit 2020 اندروید:

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان انتقال فایل ها به صورت گروهی
  • پشتیبانی از 5 دستگاه اندرویدی به طور همزمان برای انتقال
  • ارسال هر نوع فایل با هر نوع فرمتی
  • امکان ارسال فایل های بزرگ با سرعت 40 برابر بلوتوث
  • امکان ارسال هر نوع برنامه اندرویدی

در نسخه های جدید shareit اتصال گوشی به لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی بسیار ساده شده است، برای اینکار کافی است QR Code نشان داده شده توسط نسخه‌ی دسکتاپ شریت را اسکن نمائید تا گوشی و کامپیوتر شما به ‌سرعت باهم جفت(pair) شوند. شریت 2020 اندروید انواع فایل با فرمت های مختلف از جمله عکس، فیلم، موزیک، اسناد و غیره را به راحت ترین شکل ممکن انتقال می دهد. سرعت انتقال در این برنامه 40 برابر بلوتوث می باشد؛ به همین علت در این برنامه برای انتقال فایل های حجیم حتی فایل های با حجم چندین گیگابایت هیچ محدودیتی وجود ندارد و به سریع ترین شکل ممکن منتقل می شوند.