دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید
دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید

دانلود شریت برای اندروید

دانلود شریت برای اندروید


دانلود جدیدترین نسخه Shareit


دانلود شیریت برای اندروید - shareit جدید


shareit یکی از پرطرفدار و محبوب ترین برنامه های ارسال و دریافت فایل می باشد.با دانلود شیریت برای اندروید – shareit جدید میتوانید انتقال هر نوع فایل عکس‚ موزیک‚ اسناد‚ برنامه و بازی و فیلمهای بزرگ به اندازه چند گیگابایت را انجام دهید و حتی شریت توانایی انتقال فایل بین دو گوشی یا بین گوشی و کامپیوتر با استفاده از wifi را دارد.

SHAREit – شیریت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندروید است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است.


ویژگی های شریت جدید - SHAREit 2020 اندروید:

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان انتقال فایل ها به صورت گروهی
  • پشتیبانی از 5 دستگاه اندرویدی به طور همزمان برای انتقال
  • ارسال هر نوع فایل با هر نوع فرمتی
  • امکان ارسال فایل های بزرگ با سرعت 40 برابر بلوتوث
  • امکان ارسال هر نوع برنامه اندرویدی

در نسخه های جدید shareit اتصال گوشی به لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی بسیار ساده شده است، برای اینکار کافی است QR Code نشان داده شده توسط نسخه‌ی دسکتاپ شریت را اسکن نمائید تا گوشی و کامپیوتر شما به ‌سرعت باهم جفت(pair) شوند. شریت 2020 اندروید انواع فایل با فرمت های مختلف از جمله عکس، فیلم، موزیک، اسناد و غیره را به راحت ترین شکل ممکن انتقال می دهد. سرعت انتقال در این برنامه 40 برابر بلوتوث می باشد؛ به همین علت در این برنامه برای انتقال فایل های حجیم حتی فایل های با حجم چندین گیگابایت هیچ محدودیتی وجود ندارد و به سریع ترین شکل ممکن منتقل می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.