دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید
دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید

دانلود اهنگ منو ببخش امیر تتلو

اهنگ جدید تتلو منو ببخش 

دانلود اهنگ منو ببخش با کیفیت فوق العاده از امیر تتلو بالا و لینک مستقیم به همراه متن ترانه در موزیک ماین

لینک دانلود مستقیم و پر سرعت با دو کیفیت 128 و 320 برای شما عزیزان قرار داده شد.
Download New Music By Amir Tataloo Called Mano Bebakhsh


همش جر و بحث چشم غره اخم
 این دیوونه تنش پر زخم 
 هی میگیره بغضم و شب ها میگذره با دلهره سخت
 چرا تهش اینجوری شد همش لش
 بگو من رو ول کنه تخت همش غر
 همش دروغ همه جا تنفر
 بگو پس کی خالی میشیم
 ما که شدیم فقط پر
 به جون تو خسته شدم بیا من رو بغل کن
 بیا که بی تو تنهایی شب ها میده بوی تعفن 
 من هروقتی دلم اینجوری میلرزه
 خبر دارم که تو روو یکی لم دادی چت و پاره 
 نه به پا داری از سمتم نه میدونی که پیگیرم اصلا نمیفهمم دلم آمارت رو چطور داره
 بعضی وقت ها هم میشه به خود رسید به خدا
 به ببخش میشه اشک ریخت و خالی شد میشه بخشید و گذشت میشه رفت و رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.