دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید
دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

بهترین و بروزترین بازی و برنامه های اندروید

دانلود ایزی تریدر مفید

دانلود ایزی تریدر مفید


نرم افزار easy trader


دانلود ایزی تریدر اندروید - easy trader - خرید و فروش سهام


ایزی تریدر یک برنامه اطلاع رسانی و خرید و فروش سهام در کارگذاری مفید می باشد. با دانلود ایزی تریدر اندروید میتوانید قیمت سهام مختلف آگاه شده و با سرعت زیاد اقدام به معاملات بورسی کنید. نرم افزار easy trader با تبدیل سفارشات بزرگ به سفارشات کوچک امکان پذیر و خواندن قیمت ها از سرخط سرعت و دقت معاملات شما را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد! در این برنامه با نحوه خرید عرضه اولیه در ایزی تریدر آشنا می شود.


دانلود برنامه ایزی تریدر همراه کارگزاری مفید برای ایفون و اندروید Easy Trader. یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اصول کاری در تمامی بازار های سرمایه٬ دسترسی به اخرین اخبار و قیمت ها و دیگری سرعت عمل بالا در خرید و فروش می باشد به همین دلیل کارگزاری مفید که یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کارگزاری های ایران است و از سال ۷۲ در بورس ایران مشغول به فعالیت بوده نرم افزار ایزی تریدر همراه را برای اندروید و ایفون طراحی کرده است تا تمامی سرمایه گذاران این بازار سرمایه بتوانند به راحتی به هر دو اصل ذکر شده در بالا دسترسی داشته باشند. 


بخش های مختلف ایزی تریدر :

  • جزئیات : این بخش که به منظور ترجمه تصویری اعداد ساخته شده است، با این باور ایجاد شده که رنگ ها و اشکال راه کوتاه ادراک هستند. ایزی تریدر اطلاعات کلیدی را که نیاز دارید در قالب رنگ و نمودار در اختیار شما قرار می دهد.
  • پرتفوی : پرتفوی، نمایی لحظه ای از دارایی شما می باشد. از اطلاعات بسیار ضروری که معامله گران خواهان مشاهده آن هستند، ترکیب دارایی های سبد می باشد. در ایزی تریدر دارایی های شما در قسمت پرتفوی قابل مشاهده است که تنها با یک کلیک، می توانید آن ها را از دید دیگران مخفی نمایید.

  • دیده بان :  بخش دیده بان را با عنوان قفسه نمادهای منتخب نیز می شناسند. طبقه بندی سرعت جستجو و یافتن را زیاد می کند. بخش دیده بان به شما امکان طبقه بندی می دهد و کاربران در دیده بان ایزی تریدر امکان ارسال سریع سفارش را نیز خواهند داشت. کافی است به یکی از نمادها اشاره شود.
  • سفارش ها : در این بخش از کل ارتفاع صفحه نمایش برای نشان دادن سفارش ها استفاده می شود، تا حداکثر تعداد سفارش ها به کاربر نمایش داده شود. همچنین از چهار دکمه می توان برای فیلتر سریع سفارش ها بر اساس وضعیت سفارش استفاده کرد، و امکان ارسال و حذف دسته ای سفارش ها، و فیلتر سفارش های بر اساس نماد نیز وجود دارد.

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.